onsdag 20 maj 2009

Hur man vet om katten har onda avsikter...

Vi älskar våra katter,
men Dave och Tony börjar visa tendenser...
vi är oroliga...
Dave tog en orm i helgen och en fågel igår...
har ej hittat något lik, så jag vet ej
hur det gick egentligen.

Här kan man kontrollera vilken nivå ens katter ligger på. :)

http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php

:)

Snipp, snapp, snut
Dagens kommentar slut.

Hälsningar
från
Viktoria, Hasse, Dave och Tony
Ingen dag är för kort för att ha det bra
Viktoria Gorzó von Bilkei


2 kommentarer:

Björn sa...

Måste vara mycket utstuderat detta. Jag fyllde i frågorna på

http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php

med väldigt snälla svar men ändå är det
76% CHANS ATT MIN KATT VILL DÖDA MIG!!

Nu är jag riktigt orolig. Fast egentligen tror jag dom är alldeles för lata för något sådant. Det är nog lugnt.

Vickanflickan sa...

Idag försökte Tony döda mej... i af rev han mej och satte en klo i mej, men det var mitt fel, förstås... jag var för närgången.
Hasse blev också orolig när han gjorde testen, men de har inte lyckats ha ihjäl oss än...
Risken är väl större tvärt om... just nu är trappsteget upp till ytterdörren armerat för gjutning... men kattsäkrat.