tisdag 13 oktober 2009

Längtat ihjäl mej efter Dave och Tony i helgen



Tony är åter i form -
vill bara leka hela tiden.
Han är jättegosig sedan vikom hem från
Graningen.
Nästa gång ska de med!
De fick stanna hemma denna gång.
Misstag!
Undrar hur det kommer gå när vi är i
Indien...
Snipp, snapp, snut
inlägget slut

Hasse, Viktoria, Dave och Tony

Gamla vänner försvinner, nya vänner kommer.
Precis som dagarna, de kommer och de går.
Det viktiga är att göra dem meningsfulla;
En meningsfull vän, en meningsfull dag.


Dalai Lama

4 kommentarer:

Björn sa...

Vad tråkigt att du längtade hem, men det är sååå skööönt att Tony är bra.

Vickanflickan sa...

Det var iof tråkigt, men å andra sidan förstår jag hur mycket killarna betyder för mej och att jag inte ska ge mej :) när jag vill ha dem med! Nu tycker Hasse ju också det, att vi ska ha dem med till hans föräldrar, så det är kul!
Jag älskar den lille skiten (Tony alltså)- han har varit så himla gosig sista tiden, och ännu mer nu sedan vi kom hem. Han har knappt lämnat mej sedan vi kom hem. Det är helt underbart.

Anna sa...

Nu har jag läst om hela er oroliga resa sen i somras - så skönt att allt gick bra, och så jobbigt det måste ha varit under tiden!

Kela lite med era katter från oss, "kusinerna" i Göteborg.

Anna (& Stefan) med Peter och Anthon

Ber om ursäkt för konstig (och gammal) identitet - det gick inte att välja vår kattblogg eller nån annan identitet som är det minsta aktuell! :-)

Vickanflickan sa...

Åh, tack så mycket!

Det är så skönt att det är över.
Jag har suttit och gosat en lång stund med Tony på förmiddagen idag och det kändes helt underbart att ha honom nära och att ha honom kvar!

Hela familjen hälsar och Önskar en trevlig helg!