torsdag 3 december 2009

Dave och Tony mest inne igen



Alltid en pärs att resa bort när man har djur!
Inte trodde jag det skulle vara
såhär jobbigt...

Snälla grannar tog hand om killarna
och kom över två ggr per dag och
så satt en stund varje dag med dem.


Dave var glad och sprallig när vi kom hem
och önskade oss välkomna.
Tony hade slutat äta igen...
Syrran kallar honom
Drama Queen...
Vet ej om han slutar när jag kommer hem,
eller om han slutat innan.
Men jag tror innan,
för han var matt och slö när vi kom hem
och pigg igen efter några dagar.
Lilla gubben.
Vad ska vi göra åt detta?

Tony sitter på sarongerna jag köpt i Indien.
Runt magen har han handtaget
på en plastpåse.
Helt vanlig dag hos oss.
Filt som agerar matta i vardagsrummet just nu
och
katten Tony.


Nu solar katterna inomhus igen.
Dave på en låda från IKEA.

Snipp, snut, då var detta korta inlägg slut.
Hasse, Viktoria, Dave och Tony
Av alla saker jag förlorat saknar jag förståndet allra mest.
Ozzy Osbouren(3 dec 1948 -)

Inga kommentarer: