onsdag 7 april 2010

TAcK föR etT FINt kaLAS

Nu har katterna äntligen kommit överens om vilka filmer jag ska lägga upp från kattkalaset!

Här kommer ett urval filmer från katternas lekar med de fina presenterna.
Tack, säger Dave och Tony, tack säger Hasse och jag

Dave leker med fjärilen






Tony luktar på blommorna



Tony leker med pingisbollarna



Nu slappar vi bara och tar det lugnt efter kalaset.
Rullar oss i sanden på vår strand.
Solar i värmen.
Tack igen.


Snipp snapp snut, nu är detta inlägg slut
Hasse, Viktoria, Dave och Tony

God is one, but has innumerable forms.
He is the creator of all
and he himself takes the human form.
Guru Nanak (1469-1539)

4 kommentarer:

Björn sa...

En väldig massa pingisbollar!!

Det var trevligt att komma på kalset.

Vickanflickan sa...

KUl aTt nI kOM. KÄNdes bRa. mJau DAve & TONy.

Anonym sa...

Nu har den politiskt-mediala överklassen och den organiserade brottsligheten gjort gemensam sak mot Sverigedemokraterna. Facket och Original Gangsters. Demokratin är hotad. Då kan jag omöjligt tiga. Det är en medborgerlig PLIKT nu för alla oss som GILLAR OLIKA att slå till mot den falska vänsterns åsiktsterror, Gleichschaltungs- och diktatursträvanden.

Samtidigt känner jag mig skyldig att sprida ljus över det verkliga HIV-läget i vårt land. Mörklagt av de Mäktiga. Sanningen MÅSTE komma fram. Det gäller liv och död för oss alla!

Vidare instiftar jag den ultimata religionen, den "metakatolska kristosatanismen".

Denna sida upp!

Vickanflickan sa...

Kraxpelax ska inte lämna olämpliga kommentarer på min blogg. Varför i hela fridens namn har du gjort det? INTE OKEY!!! Kommer tas bort ASAP!!!